Tipus de projecte (format): Espot televisiu i per internet
Videografisme: Jordi Navarro
Veu en off: Ramon Castelló
Producció: Joan Salicrú i Eloi Aymerich
El setmanari El Temps celebrava el seu número 1.500 i volia crear un nou suport audiovisual per a difondre-ho i explicar-ho, especialment en format d'espot televisiu de 20 segons per a Televisió de Catalunya.
En un format senzill, diàfan i blanc, com els hi agrada a la gent d'El Temps, hem creat aquest espot televisiu on veiem diferents portades del setmanari des de la seva creació a principis dels anys vuitanta fins a l'actualitat.
Com a productora vinculada estretament al sector de les indústries culturals, ens ha encantat treballar amb una autèntica llegenda del periodisme en llengua catalana com és aquest setmanari. Periodisme clar en moments foscos, com diem al vídeo.
Videografisme: Jordi Navarro
Veu en off: Ramon Castelló
Producció: Joan Salicrú i Eloi Aymerich
El setmanari El Temps celebrava el seu número 1.500 i volia crear un nou suport audiovisual per a difondre-ho i explicar-ho, especialment en format d'espot televisiu de 20 segons per a Televisió de Catalunya.
En un format senzill, diàfan i blanc, com els hi agrada a la gent d'El Temps, hem creat aquest espot televisiu on veiem diferents portades del setmanari des de la seva creació a principis dels anys vuitanta fins a l'actualitat.
Com a productora vinculada estretament al sector de les indústries culturals, ens ha encantat treballar amb una autèntica llegenda del periodisme en llengua catalana com és aquest setmanari. Periodisme clar en moments foscos, com diem al vídeo.