Seguiment global de la comunicació i difusió d'un dels certàmens més importants de la música clàssica i lírica del Maresme.
El repte era convertir un cicle amb aspecte clàssic i poc modern amb una temporada anual de prestigi i amb una oferta atractiva i fresca.
Disseny, producció i seguiment de les campanyes de comunicació online i offline del Cicle de Música al Foment Mataroní (temporades 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012).
Acords de patrocinis amb televisions, ràdios i premsa escrita.
Elaboració d'espots televisius, jingles radiofònics, banners per a portals... Campanya de comunicació de mailing amb enviament de notes de premsa.
El repte era convertir un cicle amb aspecte clàssic i poc modern amb una temporada anual de prestigi i amb una oferta atractiva i fresca.
Disseny, producció i seguiment de les campanyes de comunicació online i offline del Cicle de Música al Foment Mataroní (temporades 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012).
Acords de patrocinis amb televisions, ràdios i premsa escrita.
Elaboració d'espots televisius, jingles radiofònics, banners per a portals... Campanya de comunicació de mailing amb enviament de notes de premsa.