Disseny gràfic i realització: Jordi Navarro
Producció i suport en la realització: Cristina Moral
Guió: Setem
L'ONG Setem, responsable de la campanya Som Comerç Just i Banca Ètica, encarrega a Clack que es faci càrrec, per segon any consecutiu, de tota la imatge gràfica i audiovisual de la campanya en qüestió. Des de la productora es té amb compte l'experiència de Jordi Navarro per a fer-ho possible. A més, Navarro, ja va ser el dissenyador de la campanya de l'any 2017.
El cartellisme es materialitza amb un seguit d'elements digitals i físics repartits per xarxes socials, pels carrers de Barcelona i de les localitats que s'adhereixen a la campanya.
L'espot apareix a TV3, al Canal 33, a BTV, TAC 12 i també a les pantalles i autobusos de TMB.
Afegir, també, que el Diari Ara inclourà un suplement especial sobre la campanya també maquetat per Clack.
La campanya Comerç Just i Banca Ètica va néixer fa 17 anys sota el nom de la Festa del Comerç Just. Des de llavors, el projecte ha anat evolucionant: primer es va afegir la branca de Banca Ètica i, més endavant, l'Economia Solidària.
Pel que fa a la campanya del 2018, nombroses administracions públiques han aprovat declaracions institucionals darrerament a favor de la contractació pública responsable, però la campanya demana que aquestes facin un pas més enllà. Per això, es plantegen dos activitats:
Un acte central el dijous 10 de maig a les 11:00 h a la plaça Sant Jaume de Barcelona anomenat "Fem un cafè de comerç just amb els nostres representants polítics".
Una crida a la ciutadania per a què signin una petició online (que estarà disponible al web de la campanya durant el mes de maig i fins al 15 de juny) per demanar als seus ajuntaments que es comprometin amb el comerç just i la banca ètica mitjançant la incorporació d'una clàusula social sobre comerç just i l'impuls de 5 accions concretes per tal de fomentar i impulsar les finances ètiques des de la compra pública.
Més informació aquí.
Producció i suport en la realització: Cristina Moral
Guió: Setem
L'ONG Setem, responsable de la campanya Som Comerç Just i Banca Ètica, encarrega a Clack que es faci càrrec, per segon any consecutiu, de tota la imatge gràfica i audiovisual de la campanya en qüestió. Des de la productora es té amb compte l'experiència de Jordi Navarro per a fer-ho possible. A més, Navarro, ja va ser el dissenyador de la campanya de l'any 2017.
El cartellisme es materialitza amb un seguit d'elements digitals i físics repartits per xarxes socials, pels carrers de Barcelona i de les localitats que s'adhereixen a la campanya.
L'espot apareix a TV3, al Canal 33, a BTV, TAC 12 i també a les pantalles i autobusos de TMB.
Afegir, també, que el Diari Ara inclourà un suplement especial sobre la campanya també maquetat per Clack.
La campanya Comerç Just i Banca Ètica va néixer fa 17 anys sota el nom de la Festa del Comerç Just. Des de llavors, el projecte ha anat evolucionant: primer es va afegir la branca de Banca Ètica i, més endavant, l'Economia Solidària.
Pel que fa a la campanya del 2018, nombroses administracions públiques han aprovat declaracions institucionals darrerament a favor de la contractació pública responsable, però la campanya demana que aquestes facin un pas més enllà. Per això, es plantegen dos activitats:
Un acte central el dijous 10 de maig a les 11:00 h a la plaça Sant Jaume de Barcelona anomenat "Fem un cafè de comerç just amb els nostres representants polítics".
Una crida a la ciutadania per a què signin una petició online (que estarà disponible al web de la campanya durant el mes de maig i fins al 15 de juny) per demanar als seus ajuntaments que es comprometin amb el comerç just i la banca ètica mitjançant la incorporació d'una clàusula social sobre comerç just i l'impuls de 5 accions concretes per tal de fomentar i impulsar les finances ètiques des de la compra pública.
Més informació aquí.