Junt amb l'audiovisual dirigit per la Cristina Madrid, a la plataforma catalana de vídeo 'on demand' es podran veure altres documentals de la productora mataronina.
Després d'haver guanyat el premi Talent Jove a l'In-Edit Festival el passat mes d'octubre, el documental Les Resilients produït per Clack en col·laboració amb el Grup Enderrock s'estrena finalment a la xarxa aquest 31 de gener, concretament a través de la plataforma Filmin, referent del cinema independent català i espanyol. D'aquesta manera, Les Resilients obre el seu cicle d'estrenes que inclou un passi en obert a Televisió de Catalunya, al voltant del 8 de març, i també a Betevé, l'emissora municipal de la capital catalana, a principis d'abril.
El documental dirigit per la Cristina Madrid, que va recollir gairebé dotze mil euros en un Verkami destinat a finançar-ne la producció, ha obtingut un gran ressò a les xarxes socials i encadena ja una quinzena de presentacions a diferents poblacions catalanes, mentre prepara també un cicle de presentacions a diverses ciutats espanyoles arran de les peticions que han arribat des de diferents indrets de l'estat.
Paral·lelament a aquesta estrena en una de les plataformes 'on demand' més de moda, altres documentals de Clack com Palau i Fabre. Retrat Cubista, dirigit per l'Eloi Aymerich, i Polifonia Basca, els autors del qual són en Joan Salicrú i l'Ariadna Vázquez, també estan a disposició dels consumidors de Filmin des de fa unes setmanes.
Els festivals de música segueixen aquest 2020 sense contemplar la paritat
Coincidint amb l'anunci dels artistes contractats a les edicions d'enguany del Canet Rock, al Sónar i al Primavera Sound, la directora del documental Cristina Madrid lamenta que "el 2020 tampoc es preveu que sigui l'any en què els principals festivals de música catalans plasmin la realitat de gènere en la seva programació. És una denúncia que fèiem al documental, que no millora, i per tant la crítica que podran veure els espectadors segueix sent totalment necessària".
El documental de Clack denuncia que, tot i que en els darrers anys s'ha incrementat el nombre de bandes integrades per dones que actuen en directe, els festivals continuen programant majoritàriament homes: l'any 2018, només una de cada cinc bandes programades en un festival a Catalunya i Espanya incloïen dones.
Després d'haver guanyat el premi Talent Jove a l'In-Edit Festival el passat mes d'octubre, el documental Les Resilients produït per Clack en col·laboració amb el Grup Enderrock s'estrena finalment a la xarxa aquest 31 de gener, concretament a través de la plataforma Filmin, referent del cinema independent català i espanyol. D'aquesta manera, Les Resilients obre el seu cicle d'estrenes que inclou un passi en obert a Televisió de Catalunya, al voltant del 8 de març, i també a Betevé, l'emissora municipal de la capital catalana, a principis d'abril.
El documental dirigit per la Cristina Madrid, que va recollir gairebé dotze mil euros en un Verkami destinat a finançar-ne la producció, ha obtingut un gran ressò a les xarxes socials i encadena ja una quinzena de presentacions a diferents poblacions catalanes, mentre prepara també un cicle de presentacions a diverses ciutats espanyoles arran de les peticions que han arribat des de diferents indrets de l'estat.
Paral·lelament a aquesta estrena en una de les plataformes 'on demand' més de moda, altres documentals de Clack com Palau i Fabre. Retrat Cubista, dirigit per l'Eloi Aymerich, i Polifonia Basca, els autors del qual són en Joan Salicrú i l'Ariadna Vázquez, també estan a disposició dels consumidors de Filmin des de fa unes setmanes.
Els festivals de música segueixen aquest 2020 sense contemplar la paritat
Coincidint amb l'anunci dels artistes contractats a les edicions d'enguany del Canet Rock, al Sónar i al Primavera Sound, la directora del documental Cristina Madrid lamenta que "el 2020 tampoc es preveu que sigui l'any en què els principals festivals de música catalans plasmin la realitat de gènere en la seva programació. És una denúncia que fèiem al documental, que no millora, i per tant la crítica que podran veure els espectadors segueix sent totalment necessària".
El documental de Clack denuncia que, tot i que en els darrers anys s'ha incrementat el nombre de bandes integrades per dones que actuen en directe, els festivals continuen programant majoritàriament homes: l'any 2018, només una de cada cinc bandes programades en un festival a Catalunya i Espanya incloïen dones.