REIMPULSEM JOVES.TV · CLACK REIMPULSEM JOVES.TV · CLACK REIMPULSEM JOVES.TV · CLACK
9/1
REIMPULSEM JOVES.TV
Joves.TV és un projecte impulsat per Clack i que compta amb el suport de l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Mataró. Nascut el 2006 i ideat en format multiplataforma és un projecte que vol fomentar l'emancipació juvenil i les vocacions professionals.

Enguany hem tornat a crear 4 càpsules audiovisuals que ens han permès conèixer a:

System Beat, un col·lectiu de músics mataronins que otorguen a l'espectacle musical un valor afegit. Llums, colors i sentiments a flor de pell damunt l'escenari.

Tiger Mosquito, revoluciona l'escena alternativa de Mataró. Amb un nou disc penjat al seu perfil de bandcamp i a punt de sortir en físic al gener, tenen més ganes de creació que mai.

Maria Lamata, cantant i compositora. Transforma les sensacions i emocions en ritmes musicals que no deixen indiferent a ningú. Una barreja de diferents estils i que beu de moltes referències.

I el quart i últim grup que tanca la tanda de la temporada és Cine Nuria, una parella de creadors musicals que acaben de treure una demo amb quatre cançons. Amb ritmes indie, frescos, encomanadissos, transmeten un bon rotllo al que t'hi tornes addicte.

El perquè de Joves.tv
A través de la dinamització, procurem la potenciació de dos aspectes fonamentals en els joves: en els que participen del projecte com a creadors, la opció d'aprendre un ofici i unes tècniques que els hi poden servir en un futur (vinculats a la formació a través del Grau en Mitjans Audiovisuals del TCM) i als propis col·lectius de joves creadors els permeten tenir material de difusió i més visibilitat, reforçant la opció de la seva emancipació juvenil en clau d'ocupació a través de les seves vocacions artístiques. Per tant, apostem per l'emancipació juvenil de tots els joves participants.

Història de Joves.tv
El projecte va nèixer l'any 2006, amb la voluntat que es realitzés a Mataró Ràdio un projecte de programa radiofònic per dinamitzar les entitats juvenils locals i els actors de canvi juvenils. El primer programa era de 25 minuts i, a partir de la segona temporada, va passar a ser de 50 minuts. L'equip de persones que va iniciar el projecte ha anat creixent i, dels quatre inicials, ara ja en són catorze.

Des de la temporada 2009-2010 el projecte Joves.tv té un portal web propi que serveix de punt de trobada de totes les iniciatives que impulsa, enllaça amb el grup de facebook de Joves.tv i permet estar al corrent de tot el projecte.

Durant la temporada 2010-2011 es van posar en marxa noves propostes vinculades al projecte: un programa televisiu durant tot el primer semestre del 2011, tallers de formació específics en el camp de les arts visuals (vídeo, web) i el camp de la professió audiovisual (producció radiofònica i televisiva), etc. Durant el 2012 es consolida el projecte de tallers i formació i, paral·lelament, es continua amb la resta del projecte, posant èmfasi en la difusió del talent del l'art jove local.

Des del setembre del 2006 el projecte ha madurat. Les necessitats de fa onze anys són diferents a les d'ara. Tant les del teixit juvenil com la del propi projecte i de l'entitat que l'impulsa. L'objectiu de Clack és plantejar un salt endavant de rellevància, per dotar un projecte comunicatiu que serveixi a joves d'entre 14 i 30 anys per la pràctica i l'aprenentatge de l'ús dels mèdia (web, audiovisual, ràdio, televisió, redacció periodística, locució radiofònica, xarxes socials) per incidir en el discurs mediàtic del seu entorn més proper (els seus barris, la seva ciutat i la seva comarca) i fent- ho en consonància amb els Joves Creadors participant-hi de forma activa durant tot el procés.


Trobareu tots els vídeos al canal de youtube!
x
Actualiza ya tu navegador

O instala un navegador alternativo:

¿Por qué debo actualizar?

Las tecnologías usadas en las nuevas páginas web, poco a poco están dejando de brindar soporte a navegadores antiguos. La visualización de estos sitios con navegadores desactualizados no será óptima.

Un navegador actualizado se encuentra menos vulnerable en aspectos de seguridad frente a los ataques de phishing y publicidad no deseada.