Clack és el nou soci local de la Casa de la Música de Mataró · CLACK
22/2
CLACK ÉS EL NOU SOCI LOCAL DE LA CASA DE LA MÚSICA DE MATARÓ
A partir d'aquest 2017, Clack es suma al projecte de la Casa de la Música sumant esforços amb Visual Sonora, SCCL, per impulsar-ne la comunicació en premsa i la seva audiovisualització.

Un exemple de treball d'intercooperació cultural de dues cooperatives locals.

Aquesta unió s'ha fet oficial aquest dilluns 20 de febrer en una roda de premsa durant la qual el director de la Casa de la Música, Pau Manté, i el regidor de Cultura i Participació Ciutadana, Joaquim Fernàndez, han presentat, també, la programació de la Casa de la Música Popular per al 2017 i diversos programes que es desenvolupen en el marc del projecte.

Com a Clack, serem al costat de la comunicació de novetats i propostes com:

- La celebració del dotzè aniversari de la Casa de la Música.

- Grans concerts per al març: el 2 de març actuarà la Judit Nedderman dins el Músiques Tranquil·les, el 3 de març els Manel al Clap i el dissabte 4 de març els terrassencs Decallaos. També s'oferirà una jamm session amb el maresmenc Gabriel Amargant i es tanca el mes amb El Petit de Cal Eril.

- A l'abril es treballarà el suport amb el cicle A la vora del jazz, i bandes consolidades com Gossos.

- A primers de maig se celebrarà la cantata amb la participació d'escoles mataronines "Allà Mataró hi havia un tramvia…". I el 12 de maig el mític grup de hip-hop estatal Def Con Dos.

Un any més, seguim al costat de la cultura, la música i tot allò #fetamataró.


NOTA: El vídeo que acompanya aquest text és un exemple de l'aportació audiovisual que Clack ofereix a la Casa de la Música per a la promoció dels seus esdeveniments.
x
Actualiza ya tu navegador

O instala un navegador alternativo:

¿Por qué debo actualizar?

Las tecnologías usadas en las nuevas páginas web, poco a poco están dejando de brindar soporte a navegadores antiguos. La visualización de estos sitios con navegadores desactualizados no será óptima.

Un navegador actualizado se encuentra menos vulnerable en aspectos de seguridad frente a los ataques de phishing y publicidad no deseada.